SiRCLE maakt gebruik van cookies om jouw gebruikerservaring te verbeteren.
Door onze website te gebruiken, stem je in met alle cookies in overeenstemming met onze Cookie Policy
Een wijziging in je huidige organisatie, een aanpassingen in manier van werken, een samengaan van teams of organisaties, het zijn maar een aantal voorbeelden van veelvoorkomende veranderingen in ondernemingen. Maar:
Herbert Van de Poel, SiRCLE-partner ligt toe hoe je aan de hand van change marketing een duurzaam veranderingstraject kan opbouwen, waar je werknemers met veel plezier deel van willen uitmaken.
Verandering is een constante geworden in onze moderne werkomgeving, vooral sinds het begin van de COVID-pandemie. Veel werknemers hebben te maken met een overweldigende hoeveelheid veranderingen, wat kan leiden tot veranderingsmoeheid. Het is van cruciaal belang om deze vermoeidheid te herkennen, zowel op individueel niveau als in organisaties, om het welzijn en de prestaties te waarborgen.
“Werknemers zijn veranderingsmoe. Ze worden – vooral sinds Corona – geconfronteerd met digitalisering, vertrekkende collega’s,
Wat is het verschil tussen business analisten en projectmanagers? En waarom is het noodzakelijk om
Herbert Van de Poel gaat binnenkort naar het evenement van ‘De Bestuurder’ over ‘Verandering in
Wilt u weten wat SiRCLE specifiek voor u en uw bedrijf kan doen? Aarzel dan niet om vrijblijvend contact op te nemen met één van onze experts.
Zoek het zelf op onze site
Schrijf je in op onze maandelijkse nieuwsbrief en ontvang elke maand enkele referenties en inspiratie voor jouw volgende veranderingsproject.
Door onze website te gebruiken, stem je in met alle cookies in overeenstemming met onze Cookie Policy