Snel inspelen op
markt technologische organisatorische uitdagingen in je bedrijf?

Dat is onze job.

Staat jouw bedrijf voor een grote uitdaging?

Dé sleutel tot succes is een organisatie die zich snel kan aanpassen in een steeds veranderende wereld. Verandering wordt vaak gedreven door uitdagingen uit de markt, technologie en organisatie. Om deze verandering succesvol te implementeren, is er focus, expertise en tijd nodig. 

Vind hier de inspiratie die je op weg kan helpen.

Sector
Trigger
Afdeling
Compass Header Image
Reconnect – Recommerce Go-To-Market bij Compass Group
brands-people-Ax8IA8GAjVg-unsplash (1)
Procesgericht leren denken bij Vlaamse Overheid
sapim
Groeipijnen stroomlijnen bij een explosief groeiende marktleider in fietsbranche
vdab
Migratie van de HR administratie van VDAB naar gecentraliseerde Vlaamse Overheidsdienst
Luminus-Hasselt
Opsplitsen van een tweetalige gecentraliseerde klantendienst naar een regionale structuur en nieuwe locatie
Agentschap Natuur en bos
Agile werken in een niet-IT context bij Agentschap Natuur & Bos
1920px-Brussel-Herman_Teirlinckgebouw_(5)
Een shared service center van de Vlaamse Overheid helpen om een procesgerichte organisatie te worden
HermanTeirlinckGebouw
Een shared service klaarmaken voor een volumestijging met 300% bij de Vlaamse Overheid
Ontwerp-zonder-titel-96
Nieuwe leveringsdienst ‘boodschappen aan huis’ bij bpost
zervices-akzonobel
Bouw en lancering van online schildersplatform voor AkzoNobel
integratieINGAlphabet
Begeleiden & ondersteunen van de overname van ING Car Lease door BMW Group
contact centre
Kostenbesparing en ‘cross & upsell opportunities in het Call Center van Lampiris
teams-belfius
BeTeams Program Management bij Belfius Bank & Verzekeringen
355846-digipolis2-6d03d2-original-1591263261
Sirius Projectbeheer bij Groep Gent
SuperPlus appels
SuperPlus Implementatie - Loyalty card bij Delhaize
Salesforce-vs-SAP1
Implementatie van SalesForce ter vervanging van SAP CRM voor B2C
shridhar-gupta-dZxQn4VEv2M-unsplash
Implementatie van een WFM (Work Force Management) systeem en afdeling bij Luminus

Tevreden klanten

1 +
experten
1
transformatieprojecten

Ontdek de SiRCLE aanpak

De nodige kennis en expertise 

Verandering zit in ons DNA. Door onze jarenlange projectervaring, weten wij precies wat te doen, wanneer en hoe.  Bij SiRCLE vind je enkele specifieke profielen terug met hun eigen specialisatie. Ons uitgebreid portfolio met tevreden klanten kan dit alleen maar beamen.

Uniek probleem, generieke aanpak

Een oplossing vinden voor een uitdaging is niet altijd vanzelfsprekend, maar voor ons is het dagelijkse kost. Door onze uitgebreide ervaring bij verschillende klanten zoals Akzo Nobel, Delhaize en Belfius bezitten wij als het ware een draaiboek om verandering in goede banen te leiden.

Duurzame resultaten

Beroep doen op SiRCLE is duurzaam. We maken gebruiken van tools, processen en denkwijzes die lang na het traject kunnen blijven gebruikt worden door medewerkers. Gewoon, mensen die manieren en middelen aanreiken voor een vlotte implementatie.

Harmonie tussen mens en proces

SiRCLE streeft er steeds naar om de harmonie te bewaren tussen mensen en processen. Zo kunnen we garanderen dat na de implementatie alle neuzen in dezelfde richting staan. Zo kan je er zeker van zijn dat de toekomst van jouw project in goede handen is.

Meer rendement voor jouw ideeën?

Elke uitdaging is uniek, onze aanpak is maatwerk. Wij luisteren graag naar jouw specifieke eisen om de best mogelijke aanpak voor te stellen

Stay in the SiRCLE

Schrijf je in op onze maandelijkse nieuwsbrief en ontvang elke maand enkele referenties en inspiratie voor jouw volgende veranderingsproject. 

SiRCLE maakt gebruik van cookies om jouw gebruikerservaring te verbeteren.

Door onze website te gebruiken, stem je in met alle cookies in overeenstemming met onze Cookie Policy