Superplus implementatie bij Delhaize

Bij Delhaize is het de ambitie om de goedkoopste supermarkt te zijn voor iedereen die beter wil eten. Na bijna 30 jaar was het getrouwheidsprogramma van Delhaize (‘PLUS’) toe aan vernieuwing. SuperPlus is een revolutionair en innovatief programma waarmee je minder betaalt om beter te eten: superveel voordelen zoals kortingen op gezonde en evenwichtige producten, extra promo’s en een pak handige tools om de shoppingervaring aangenamer te maken. In 2020 wordt Delhaize verkozen tot Belgian Marketing Company of the Year 2020.

Lees de volledige referentie hier.

In dit artikel

Meer inspirerende blogs

Kom naar het gratis
Open SiRCLE event

Een mix van klantencases,
inspiratie uit lopende projecten,
netwerken met klanten en consultants
bij een hapje en drankje.

13 juni maart 2024 – 19:00 – 21:30
Download jouw zomerlectuur nu gratis en lees alles over de 11 grootste mythes over change management.

Stay in the SiRCLE

Schrijf je in op onze maandelijkse nieuwsbrief en ontvang elke maand enkele referenties en inspiratie voor jouw volgende veranderingsproject. 

SiRCLE maakt gebruik van cookies om jouw gebruikerservaring te verbeteren.

Door onze website te gebruiken, stem je in met alle cookies in overeenstemming met onze Cookie Policy