“Are you too busy too improve your process or your customer’s experience?”

Ik stuitte vandaag op dit citaat – het is een oud citaat, maar nog steeds is er zoveel van waar.

Grappig hoe we geen tijd hebben om ons te verbeteren, maar we hebben tijd genoeg om werk inefficiënt uit te voeren en steeds weer dezelfde problemen op te lossen.

W. E. Deming

Laten we eens bespreken hoe we u kunnen helpen uw proces of customer journey drastisch te verbeteren. Of laat je inspireren door één van onze straffe referenties.

In dit artikel

Meer inspirerende blogs

Kom naar het gratis
Open SiRCLE event

Een mix van klantencases,
inspiratie uit lopende projecten,
netwerken met klanten en consultants
bij een hapje en drankje.

13 juni maart 2024 – 19:00 – 21:30
Download jouw zomerlectuur nu gratis en lees alles over de 11 grootste mythes over change management.

Stay in the SiRCLE

Schrijf je in op onze maandelijkse nieuwsbrief en ontvang elke maand enkele referenties en inspiratie voor jouw volgende veranderingsproject. 

SiRCLE maakt gebruik van cookies om jouw gebruikerservaring te verbeteren.

Door onze website te gebruiken, stem je in met alle cookies in overeenstemming met onze Cookie Policy