Een go-to-market manager is een specifieke functie die verantwoordelijk is voor het beheer van de go-to-market strategie en het proces van een dienst of product lancering. Hij werkt samen met multifunctionele teams om de lancering soepel te laten verlopen.
Een go-to-market manager bepaalt de strategische visie, neemt het juiste team aan en motiveert hen om aan operationele initiatieven te werken en de lanceringsdoelen te bereiken.
Een go-to-market manager is een belangrijk lid van het strategische team van de organisatie en belast met vele verantwoordelijkheden, zoals:
Elke uitdaging is uniek, onze aanpak is maatwerk. Wij luisteren graag naar jouw specifieke eisen om de best mogelijke expert voor te stellen
Elke uitdaging is uniek, onze aanpak is maatwerk. Wij luisteren graag naar jouw specifieke eisen om de best mogelijke expert voor te stellen
SiRCLE is erkend dienstverlener van de KMO-portefeuille. Registratienummer: DV.A230420
Wilt u weten wat SiRCLE specifiek voor u en uw bedrijf kan doen? Aarzel dan niet om vrijblijvend contact op te nemen met één van onze experts.
Zoek-het-zelf op onze site.
Schrijf je in op onze maandelijkse nieuwsbrief en ontvang elke maand enkele referenties en inspiratie voor jouw volgende veranderingsproject.
Door onze website te gebruiken, stem je in met alle cookies in overeenstemming met onze Cookie Policy