Kan jouw projectteam een Service Delivery Manager gebruiken?
Elke uitdaging is uniek, onze aanpak is maatwerk. Wij luisteren graag naar jouw specifieke eisen om de best mogelijke expert voor te stellen
Een service delivery manager is verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit en het succesvol leveren van IT-diensten aan klanten of interne gebruikers. Ze coördineren en beheren de verschillende aspecten van de dienstverlening, zoals incidentbeheer, probleembeheer, wijzigingsbeheer en service level management. De service delivery manager werkt nauw samen met klanten, leveranciers en interne teams om ervoor te zorgen dat de geleverde diensten voldoen aan de verwachtingen en de overeengekomen service level agreements (SLA's).
Elke uitdaging is uniek, onze aanpak is maatwerk. Wij luisteren graag naar jouw specifieke eisen om de best mogelijke expert voor te stellen
Elke uitdaging is uniek, onze aanpak is maatwerk. Wij luisteren graag naar jouw specifieke eisen om de best mogelijke expert voor te stellen
Wilt u weten wat SiRCLE specifiek voor u en uw bedrijf kan doen? Aarzel dan niet om vrijblijvend contact op te nemen met één van onze experts.
Zoek het zelf op onze site
Schrijf je in op onze maandelijkse nieuwsbrief en ontvang elke maand enkele referenties en inspiratie voor jouw volgende veranderingsproject.
Door onze website te gebruiken, stem je in met alle cookies in overeenstemming met onze Cookie Policy